четвер, 16 лютого 2017 р.

Сьома донька



СЬОМА ДОНЬКА
Було у матері сім дочок. Ось поїхала од­ного разу мати в гості до сина, а син жив далеко-далеко. Повернулася додому аж че­рез місяць.

Коли мати ввійшла до хати, дочки одна за одною почали говорити, як вони скуча­ли за матір'ю.
— Я скучала за тобою, немов маківка за сонячним променем, — сказала перша доч­ка.
— Я чекала тебе, як суха земля чекає краплину води, — промовила друга дочка.
— Я плакала за тобою, як маленьке пта­шеня за пташкою, — сказала третя.
— Мені тяжко було без тебе, як бджолі без квітки, — щебетала четверта.
— Ти снилася мені, як троянді сниться краплина роси, — промовила п'ята.
— Я виглядала тебе, як вишневий садок виглядає соловейка, — сказала шоста.
А сьома дочка нічого не сказала. Вона зняла з ніг матусі взуття й принесла їй води в мисці, помити ноги.
В.Сухомлинський

Немає коментарів:

Дописати коментар